Friday, April 2, 2010

satu perbualan 010410

chapter 1
----------
####: ****,since i cuti besok..can you help me with some stuff or not?
ill give u the work after this..kene submit besok
****: i buat ***** punye.camne ek
####: Die kate ok.. After u abis ***** nyer ah
****: Kate nk anta esok?? if not ummmm.. w***** free..?..or..Camne ek??
####: I donno bout w***** die ade ke..Lagipon Cos i think ure familiar
ngan projek ni..malas nak bagitahu semule projek ni..kalau tak
besok just sunday ah..
####: So How?? I nak pass u the cd nie... U pegang dulu if u takle buat
u let me know...
****: Bnyak?T i naik ats tnye ***** hw
####: ill come down n ill give u the cd je tak yah naik
****: i naik.koz i nk tnye ***** dulu.pls
------------------------------------------------------------------------------------
chapter 2
----------
****: U tipu!!!! ahahahahah!!! Suke Gile !!! Thanxxxxxxx!!
****: Ni april fool yg best.hahahahah. I xabis2 senyum
####: Sorry to fool n scare u camtuh..Hope u like it.. U told me u nak sgt
tgk movie tuh.. i cannot find the dvd at all so i dload.. but the
quality tak best sgt
****: Thnxxx! suke sgt2. I boleh tgk bnyak kali. Act i tgk habis smlm.
Sbb i da xsbr nk taw ending die.i tgk kt u tube.N decide nk tgk lg hr ni.
Then u bg cd. thnx alot
****: Mati2 ingt dpt keje.N pelik.Y keje dlm cd.N da risau kerje sume.N mase
bukak folder tu pn. i mcm xcaye.I tot ur kerje u letak folder name
"turtles cn fly". uhhhh..gembira hari ni. I tot u da xnk msg ngan i da today
****: (ive made sarung for d cd) xhabis excited lagi
####: Oh shit u da abis tgk.. Sorry terlmbt..first I dload kat isohunt..
Lame gile.. Then i dload last nite and hari ni dari u tube tapi kene
convert lagi.. Tu yg quality kurenggg
****: banyak nyee keje u ! soooory susahkan. Tak expect u nk cr kn btul2.
i main2 je hr tu.sory n thnx
####: Nola its nothing at all... U really nak tgk.. kesiann u ari tuh..
u bile nk naik?
****: hehehe.xjadi naik
####: How come?? kate tadi nak mintak tolong *****
****: Nop. Naik utk tanye jamal if i can do ur "turtle job" la:D
####: Haha nasib baik u tk naik nanti kantoi lak btw mesti u bengang gile kan kalau
I betul2 bg u keje dah la U bnyk keje ***** nk siapkan
****: Taw pn! haha

-end-

No comments:

Post a Comment